Saturday, November 7, 2009

slmt stadi + jawab exam !!!

to : my rumet, ayu,tym & sesape la... =p
wake up : 8.00am

bfast : nope...eh...crunchy oat strawberry+blueberries flava...
subject : electronics 2
lunch : 12 smthng.. after lunch : berblogging
title : kemerepekan aku n seanteronya...
status : nk rest jap but look at my table!! (^-^)


aiyokk.....sgt serabut...hmmm..mggu stadi kot~hahaha..setadi ke?? =p

++++++++++++++

nie pulak ella's table...lebey krg je cm aku...erkk... =p
kredit to ella~kmas sket dri aku!!

------------------

hmmm...sempena study+exam's week nie..
aku ucapkan slmt jawab exam kat sume...
smoga dpmudahkan aku & kamu mnjawabnye....

kalau rse pnat ke xde mood ke,
aku hadiahkan pic below neh utk korg...

haaaaa...amacam??ok x??
jgn give up keyhhh!!

+ + + + +

kalau rse down sgt....
pk la bnd2 yg bley kte banggakan dgn diri kte..
mesti ade kan....
xkan la xde...
klu xde,mksudnye ko mmg xpk la 2... =p
below is the gift 2 BOOST UP semangat korg+aku..

yeaahhh! that's rite my dear!!
that's how it should be..

so.......

skang dh semangat sket x??
dah bley stadi kan...
back 2 electronics..coz dh byk merepek~hahah

mari2....study ok?

"Dan orang-orang yang berusaha dengan bersungguh-sungguh kerana memenuhi kehendak agama Kami, sesungguhnya Kami akan memimpin mereka ke jalan-jalan Kami (yang menjadikan mereka bergembira serta beroleh keredhaan) dan sesungguhnya (pertolongan dan bantuan) Allah adalah beserta orang-orang yang berusaha membaiki amalannya." (29:69)

"kemudian apabila kamu telah membulatkan tekad, maka bertawakallah kepada Allah. sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang bertawakal kepadaNya." 3:159

No comments: