Monday, November 9, 2009

4-1=3 lagi!

hahaha~sedang merehatkan diri sblm start stadi...
ptg td paper akaun....NO KOMEN.
yg berlalu biarkan berlalu...
yg akan dtg ni kne b'sedia lg...
pnat x pnat i2 pk nnt....
sok paper lg...ITU KENA BERSEDIA LAGI...



lg sejam sebelum tgk2 utk sok lak....
ingtkan ape yg lupe...
bersedia sesedia mungkin...
dan....


AKU TAKKAN BERPUTUS ASA
kne berjuang hingga ke akhirnya...


kerana semuanya sentiasa dibelakangku,disisiku dan dimana jua
sedang menyokongku,mendoakanku...
terima kasih atas motivation+doa yg dberi...
insyaAllah aku akan berusaha...

+


aku sebenarnya sgt letih & mau rest sebentar...

jap lg nk smbg stadi..
doakan aku ye!
supaya leh jwb...
senangkan ape yg aku rse susah...
ingtkan ape yg aku lupe...
mudah2an aku leh jawab dgn jayanya...
insyaAllah....

No comments: